Beoordelingen van Wokelicious Nieuw-Vennep

Recente recensies

5.0
Maaike
22 februari 2024

Als we bestellen zijn we tevreden. Helaas was het deze keer minder. De loempia’s die we normaal nemen waren al uitverkocht en de garnalenloempia’s waren koud bij levering. Ook de gebakken noodles was niet heel warm. Je moet ook extra betalen voor vlees maar de stukjes vlees wordt steeds minder. Jammer.

Nur
11 februari 2024

Zoals altijd top. Snelle bezorging en eten was niet alleen lekker, maar ook warm bezorgd!

Robin
10 februari 2024

Hoeveelheid was meer dan genoeg en erg goed van smaak (mild pittig is een aanrader!). Zou hier zeker vaker bestellen. Ook erg snel geleverd.

Mustafa Polater
10 februari 2024
Mustafa Polater
8 februari 2024
Polater
7 februari 2024
Ronald
5 februari 2024

Bestelling kwam 20 min te laat, en de bakjes zijn kleiner dan de vorige keer en je betaald het zelfde niet zo netjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bergkamp
4 februari 2024

Goed eten, goed bezorgd. Kom er vaker

Mustafa
25 januari 2024
Mustafa
20 januari 2024
Özcan aslan
19 januari 2024

Siparişim çok hızlı geldi ve hava şartların'in soğuk olsamasina rağmen yemeğim çok sıcaktı.Muhtesem lezzetli olduğunu söyleyebilirim elinize sağlık.

Sabine
29 december 2023

Altijd top, helaas had ik gisteren een kortingscode die ik niet kon invoeren, bij de opmerkingen gezet en niet de 10% korting gekregen. En toen ook nog met rundvlees ipv kip.... Beetje jammer.

Arina
20 december 2023

Héérlijk eten en altijd optijd! 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennelicious
20 december 2023

Onze collega die in Athene zit, hadden we huilend aan de lijn dat ie het lekkere eten nu moet missen :-)

marco
12 december 2023

voor het eerst dat het wat mis ging, ik bestelde gerecht met kip ook voor betaald maar de kip was er denk ik overheen gevlogen geen kip. De ketjap mag iets minder, voor de rest was het lekker en snel volgens tijd die ik had aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A Lazaar
11 december 2023

Het eten is altijd geweldig en het personeel is super vriendelijk. Mijn complimenten!

F
11 december 2023

Was niet pittig en echt heel erg zout. Wat erg jammer was, gezien het verder over het algemeen goed was. Netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

NS
11 december 2023

Altijd lekker, goede kwaliteit, snel en vriendelijk bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Langen
7 december 2023
Fatma
26 november 2023

Heerlijk vers en gezond gegeten en het werd supersnel bezorgd!! Complimenten👍🏼👍🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Francois
25 november 2023

Delicious as usual! En een leuk team

Jacqueline
18 november 2023

Heerlijk!

Sandra
17 november 2023

Het was weer heerlijk en vriendelijke bezorger

Paula
16 november 2023

Eten was warm en smaakte goed.

H.G.M. Elshout
16 november 2023

Bezorger was 10 min later dan verwacht verwacht. Bij menu 7. (Phed met-mamuang Met oestersaus, cashewnoten, paprika, ui, champignons en wortel.) Ontbraken helaas de - standaard - cashewnoten - dat was voor onze gasten wel jammer

Francois
12 november 2023

Eerlijk, zoals altijd

Ewald
9 november 2023

Gewoon weer top ,

Esther
9 november 2023

Snelle bezorging van heerlijk eten!

Mark
5 november 2023

Weer eens wat anders om te te eten, een lekkere afwisseling op andere maaltijden die in de buurt te bestellen zijn. Aardige mensen. Bestelling werd op tijd geleverd. Aanrader.

Fatma
4 november 2023

Supersnel geleverd en genoten van de heerlijke, verse gerechten

Hans
3 november 2023

Heerlijk vers ! en … warm bezorgd

Ewald
1 november 2023

Eten was weer geweldig

VD VLIET
29 oktober 2023

Top bezorgd en heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zoë
20 oktober 2023

Super lekker!

Sno
20 oktober 2023

Het was delicious!

Loïs
13 oktober 2023

Top! Grote porties, vers, smaakt heerlijk en enorm vriendelijk personeel. Dank jullie wel! We hebben erg lekker gegeten.

Ron
2 oktober 2023
KO
27 september 2023

Alle gerechten zijn heer-lijk. bestel zovaak hier en nooit teleurgesteld geraakt, super snelle bezorging, top service en eten!! T eten komt trouwens altijd vers en warm 10/10👌🏽

Dineke
24 september 2023
Jolanda
22 september 2023

Snelle bezorging, Heerlijk eten!

Robin
14 september 2023
Maggie
14 september 2023

Super lekker, snel bezorgd en ook nog eens goed warm gebleven! Perfect en bestellen snel weer.

J van Stijn
9 september 2023

Niets ontvangen

M.Prins
28 augustus 2023

Zoals gewoonlijk heerlijk eten,ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jennelicious
26 augustus 2023

Zelfs mijn Friese collega, die alleen maar kan klagen, zeuren en janken en nooit iets goed vindt, die vond het heeeuuurlijk !!

C. Kanis
17 juli 2023
Nina
14 juli 2023

Het eten was weer heerlijk. Vorige maand bezorgde jullie nog in Leimuiden en nu ineens niet meer, dat vinden we echt jammer!

Reactie van Wokelicious

he he Nina, door gebrek aan bezorgers in deze zomer vakantie moeten we de bezorggebieden helaas een beetje aanpassen, na de zomervakantie bezorgen wij gewoon weer in Leimuiden. Mvg Wokelicious.

Jos
9 juli 2023
Arjette van den Bergh
7 juli 2023

In vergelijking met eerdere keren zat er weinig rundvlees in en was de smaak ook minder.

Hans Ekker
2 juli 2023
Simone
25 juni 2023

We hebben heerlijk gegeten.Verbeterpuntje: datum van wanneer je de bestelling wilt ontvangen.

Marco Hartman
21 juni 2023
Alwin
21 juni 2023

Dit keer een te grote hoeveelheid zout toegevoegd. Was niet echt smakelijk

Fred
18 juni 2023

Was weer heerlijk en eerder bezorgd dan verwacht 😃

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remco
16 juni 2023

Ik heb hier maar een woord: HEERLIJK.

Robert
12 juni 2023

Snelle bezorging, en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nina
10 juni 2023

Het eten was echt heerlijk en de bezorger kwam precies op de aangegeven tijd! Zeker voor herhaling vatbaar

Lenodinho
5 juni 2023

Heerlijk zoals altijd, op de afgesproken tijd geleverd, op de juiste temperatuur kortom fantastisch.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paula
5 juni 2023

Snel bezorgd. Eten was goed warm en goed van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C van Dommelen
3 juni 2023

De 3 gerechten waren heerlijk en stonden op tijd klaar, ga zo door

Elfering
2 juni 2023

Ongelooflijk lekker weer,

Claire
29 mei 2023

Again FANTASTIC food of the highest quality every single time

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rondik
25 mei 2023
Elfering
24 mei 2023

Zoals altijd onwijs lekker , Zelfs na de bestelling nog een tweede portie besteld....lang leven de bulk.

Roger
19 mei 2023

Weer erg lekkere gerechten met verse ingredienten. Top en op tijd bezorgd!

Nicole Blom
18 mei 2023

Keurig op tijd en zoals vanouds super lekker eten … we genieten er elke keer weer van .

Sandy Schuuring
12 mei 2023

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!!

Vlinder
26 april 2023

We hebben genoten van onze heerlijke maaltijd, i.v.m allergie andere keuze in groenten bij de opmerking geplaatst en dit is keurig uitgevoerd. Op tijd bezorgd, erg vriendelijk. Ik raad het aan, aan de mensen die willen genieten van een heerlijke maaltijd.

Charlaine
21 april 2023

Heerlijk!!

Claire
19 april 2023

Always 5 star quality

Jennelicious
8 april 2023

Ik en mijn leukste & lieve collega's hebben genoten van het zalige eten, dit gaan we elk werkweekend doen :-)

Elfering
6 april 2023

Eten was top, Alleen die klote folie over de bakjes is helemaa ruk.

Reactie van Wokelicious

hey hey, fijn dat je lekker hebt gegeten, helaas zijn de bakjes niet waterdicht en doen wij dit als voorzorg zodat de bakjes niet meer gaan lekken (dit gebeurde in het verleden heel vaak).

B.Metz
3 april 2023

Het was heerlijk eten! De mini loempia’s was een leuke verrassing

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.Strijk
1 april 2023
Saskia
1 april 2023

Heerlijk vers eten en goed op tijd. Een aanrader

Brigitte
26 maart 2023

Het was weer smullen!

Lucy
25 maart 2023
Winnie
18 maart 2023

Heerlijk gegeten. Goede porties. Pittig mag wel pittiger. Anders 5 sterren. Tot volgende keer

Dennis
16 maart 2023

Het was fantastisch !!!!

Nancy van der Spek
14 maart 2023

voor het eerst besteld, 4 verschillende gerechten genomen en alles was heerlijk!!

Ine k
12 maart 2023

Levering precies op afgesproken tijd, alles superlekker. Binnenkort weer eens.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
11 maart 2023

Het eten was heerlijk ! Goed op smaak en temperatuur top ! Bezorger belde dat de bestelling 30min verlaat was vanwege sneeuwval dus keurig op de hoogte gebracht. Op naar de volgende bestelling we hebben genoten.

Lars Joosten
9 maart 2023
Maaike
8 maart 2023

Normaal gesproken heel erg fan van de wok hier en bestellen we hier graag. Dit keer viel het helaas tegen. We hadden voor gebakken noodles gekozen met rundvlees en extra kip en cashewnoten. Kip nergens kunnen vinden en het vlees was ook ver te zoeken. De prijzen zijn al omhoog gegaan. En dan geen vlees in je wok vonden wij erg jammer.

Quinty
6 maart 2023
Alex
4 maart 2023

Super snelle bezorging, vriendelijke bezorger en heerlijk warm eten !

B.Metz
18 februari 2023

Visite vond het eten heerlijk !!

Stan Tensen
17 februari 2023

Helemaal perfect, het was heerlijk

Frans Kruup
12 februari 2023
Siem
6 februari 2023

Prima eten; saus in het gerecht was wat veel; wat meer groente in het gerecht mag. Keurige bezorging.

Wilfred Herrebrugh
6 februari 2023

Perfecte kwaliteit pprijs verhouding

Fatima
5 februari 2023

Mijn kinderen en ik zijn vaste klant lekkerste wok en service is gewoon bij wokelicious

Ilse
5 februari 2023

Snelle bezorging en heerlijk eten!

Elfering
3 februari 2023

Erg kleine porties of ik ben gewoon een vreetzak was weer ontzettend lekker.

Victor
29 januari 2023

Altijd superlekker eten! Bezorging altijd op tijd!

Hadewijch
28 januari 2023

Vurrukelijk, vers en snel bezorgd ✨️

Marco Hartman
26 januari 2023

Normaal zijn wij erg tevreden maar vandaag ruim een uur gewacht en eten was totaal niet pittig terwijl wij dat wel besteld hadden.

Reactie van Wokelicious

goede middag Marco, gister duurde het inderdaad langer dan jullie van ons gewenst zijn, het was behoorlijk druk en door te kort aan bezorgers duurde het nog iets langer, sorry voor het ongemak!

B
25 januari 2023
Rob Café
22 januari 2023

De Maaltijd (nr. 7) met gebakken rijst was echt fantastisch, ik waande me weer even in Thailand. Ook was de portie groot genoeg om met zijn tweeën van te eten. Mini loempias en kroepoek erbij. Helemaal top. 🙌😋

M.I. Jans
21 januari 2023

Dacht, extra kip extra groenten dat zal in een bakje extra geleverd worden. Helaas zat er nu in het bestaande gerecht wat extra groenten en kip? Prijs kwaliteit vond ik voor dit bedrag niet evenredig…..